fbpx

Λίγα λόγια για τη βιωσιμότητα στη Lavera και γιατί είναι τόσο σημαντική για εμάς;

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται στροφή καθώς είναι πλέον επιτακτική η ανάγκη για την προσοχή και την δημιουργία ενός νέου τρόπου ζωής περισσότερο βιώσιμου.

Φέτος το καλοκαίρι παρατηρήθηκαν καιρικά φαινόμενα που είχαν να εμφανιστούν χρόνια τόσο στην χώρα μας την Ελλάδα όσο και σε ολόκληρο τον πλανήτη. Θα έλεγε κανείς πως η ”ζωή κύκλους κάνει” και είναι απολύτως φυσιολογικό φαινόμενο, γεγονότα που είχαν χρόνια να συμβούν, να λαμβάνουν χώρα ξανά. Είναι όμως έτσι;  Ή μήπως αυτό το ”ξέσπασμα” αποτελεί την τελευταία ”κραυγή” που βγάζει η φύση ώστε να τραβήξει την προσοχή μας.

Αυτός είναι εδώ και χρόνια ο προβληματισμός μας, στην lavera. Απ’ την ίδρυση της εταιρίας θέλαμε να ενσωματώσουμε τρόπους εναλλακτικούς και φυσικούς στην θεραπεία και την κοσμητική φροντίδα. Δεν μπορούσε να μας αφήσει ασυγκίνητους το περιβάλλον. Οι νέες αυτές μεθόδους που αναπτύξαμε έπρεπε να είναι βιώσιμοι για όλους μας.

Άρα, για εμάς το να μείνει ο ‘κύκλος της ζωής’ αδιάσπαστος αποτελεί μέρος της φιλοσοφίας μας.

Πρότυπα αειφορίας
Τα πρότυπα αειφορίας και βιωσιμότητας αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του πολιτισμού μας και της καθημερινής μας δραστηριότητας, από την ίδρυση ακόμη.
Μέσα από αυτό τον τρόπο η Laverana συναντά την φιλοσοφία του εμπνευστή και δημιουργού της Thomas Hasse ο οποίος έχει πάθος για τα φυσικά καλλυντικά.

 

Η βιωσιμότητα ως εταιρική φιλοσοφία
Εκτός από τις κλασικές διαστάσεις της οικολογίας, των οικονομικών και κοινωνικών υποθέσεων η δράση της Lavera περιλαμβάνει επίσης θέματα όπως
η “βιώσιμη φροντίδα ομορφιάς” και η “βιώσιμη αποτελεσματικότητα της”.

Φυσικά, οι βιώσιμες επιχειρηματικές πρακτικές και η συμμόρφωση με τους σχετικούς νόμους και υποχρεώσεις είναι κάτι το αυτονόητο.

1. Εξόρυξη πρώτων υλών

2. Μεταφορά πρώτων υλών

3. Πρώτο επίπεδο διανομής                                                                                                                                               

4. Παραγωγή

5. Συσκευασία

6. Δεύτερο επίπεδο κατανομής

7. Τρίτο επίπεδο κατανομής

8. Σημείο πώλησης

9. Ταξίδι αγορών (τελικός καταναλωτής)

10. Απόρριψη

11. Ανακύκλωση

Μέσα από αυτό τον τρόπο μένουμε πρώτα ήσυχοι εμείς. Πως αυτό που κυκλοφορεί έχει όλες τις προδιαγραφές ώστε να είναι αποτελεσματικό μα παράλληλα βιώσιμο και φυσικό για όλους.

Αν επιθυμείτε να μάθετε περισσότερα πράγματα για εμάς και τις δράσεις μας μπορείτε να επισκεφθείτε τα social media (Faceboo, instagram).

Είτε στο επίσημο κανάλι της lavera στο youtube.

Προσωπικά ευχαριστούμε όλους τους καταναλωτές που μας επιλέγουν ενεργά και συστηματικά, καθώς και αυτούς που τώρα καλωσορίζουν στην καθημερινή τους φροντίδα τα προϊόντα μας. Δεσμευόμαστε πως θα συνεχίσουμε να γινόμαστε κάθε μέρα όλο και καλύτεροι για όλους μας!